- Mi volt 7-8 éves korodban a kedvenc könyved?

Janikovszky Éva és Zelk Zoltán volt a kedvencem. Elsős koromban elmehettem egyedül a könyvtárba, ahol összeszedtem az összes Janikovszky könyvet, és annyira kíváncsi voltam a mesékre, hogy nem is indultam el haza, hanem a könyvtárban elkezdtem olvasni. Persze a szüleim nagyon izgultak, utánam jöttek, de nem kaptam ki. Az olvasásos lógást, később is megbocsátották.

- Mit olvasol most, mi az aktuális kedvenced?

Jelenleg Jane Austen-mániám van.

- Sokfélék vagyunk és egyre aktuálisabb a kérdés: hogyan/milyen módon tudnánk szerinted a közös együttélést javítani?

Szerintem fontos az egymás iránti türelem, és a vélemények különbségének elfogadása.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassunkegyutt.blog.hu/api/trackback/id/tr221899052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása