- Mi volt 7-8 éves korodban a kedvenc könyved?

Az Ezeregyéjszaka meséi és a 77 magyar népmese. Az utóbbinak fehér kötése volt, erre emlékszem. Körülbelül 8 éves lehettem, amikor elhatároztam, hogy meséket fogok írni, és ki fogják adni. Vetettem anyukámmal egy füzetet, és abba kezdtem meséket írni, de nagyon rövidre sikerültek, így később letettem róla - rájöttem, nem is olyan jönnek olyan könnyen a történetek, mint gondoltam. Szóval meseírónak is készültem, de inkább hegedűművész lettem.

- Mit olvasol most, mi az aktuális kedvenced?

Zenével kapcsolatos könyveket szeretek olvasni, különösen zenészek és zeneszerzők életrajzait. Nagyon szeretem a történelmi regényeket is, mostanában sok Robert Merle könyvet olvastam el.


- Sokfélék vagyunk és egyre aktuálisabb a kérdés: hogyan/milyen módon tudnánk szerinted a közös együttélést javítani?

A rasszizmusban az a legrosszabb, hogy első látásra ítélkezik, aki rasszista, anélkül, hogy megismerné, vagy meg akarná ismerni a másikat. A legfontosabb, hogy mindenki minden embernek adjon legalább egy esélyt!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassunkegyutt.blog.hu/api/trackback/id/tr801843896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása