Mi volt 7-8 éves korodban a kedvenc könyved?

- Beck Zoltán: Nem nagyon emlékszem. szerencsém volt, olyan családban nőttem fel, ahol rengeteg könyv vett körül. Az első szó, amit megtanultam elolvasni, az volt: Degas és Renoir. Foglamam sem volt, hogy ez két francia impresszionista albuma, de kibetűztem. Egyébként Brehm, Az állatok világa óriás lexikonjait forgattam akkoriban a legtöbbet.


Mit olvasol most, mi az aktuális kedvenced?

- Most éppen Palahniukot olvasok, mint nem-professzionális olvasó. Az amerikai prózával való kapcsolatom szerencsére megengedi ezt a jóízű, belefeledkező olvasói magatartást.

- Sokfélék vagyunk és egyre inkább aktuálisabb a kérdés: hogyan/milyen módon tudnánk szerinted a közös együttélést javítani?

Meg kell tanulni gyengének lenni. Eddig azt tanultuk, hogyan kell erősnek lenni. Szerintem erősnek lenni semmi. Hatalmat birtokolni semmi. Az erőseken mindig nevetek, sablonos stratégiáik vannak arra, hogy erősnek mutassák magukat. Erősnek lenni gyávaság, gyengének lenni bátorság. És ez a bátorság az elfogadás kulcsa.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassunkegyutt.blog.hu/api/trackback/id/tr871834699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása